F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT FACEBOOK ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Nak Sekolah !

Assalamualaikum dan Evening !

Motif gambar ? Sedikit Berkaitan !

Korang semua mesti dah seronok bersekolah di hari ketiga bukan ? Ainny pula, hanya bersendirian di rumah dan televisyen laaa rakanku ! Atau main buayan dekat taman macam gambar tuh -.- Kebosanan selalu melanda diriku :/ Feel like want to CRYING loudly ! Orang lain semua da start sekolah , siap update status dan upload gambar lagi dekat facebook. Jeles gilaaa woii !

Aku pulak ? Dah la first day aku masuk sekolah, terus masuk hostel lagi. Harus tunggu seminggu dua laa baru boleh update blog and facebook -..- Gonna MISS this blog ! Even, blog nih tak seberapa tetapi tetap ada pembaca *harap-harap* >.<

 NAK SEKOLAH ! NAK SEKOLAH ! NAK SEKOLAH !  
Orang lain mesti pelik tengok aku. Beria-ria sangat nak pergi sekolah. Kawan aku sendiri pelik dengan aku nih -..- siap tanya lagi ' Ainny , kau nih waras kea tak ? ' HAHAHA ! Ingat aku gila ka ? Errrr --' Saya masih waras dan sihat alhamdulillah :) Kalau korang nak tahu, pergi sekolah best gila tau ! Dapat jumpa kawan lama / baru, dapat belajar, dapat jumpa cikgu baru, dapat peroleh ilmu yang berguna untuk masa hadapan dan banyak lagi ! Nak sekolah :/ *menangis sampai banjir* Excited gilaaa ! Nak masuk hostel lagi. Wooohooooo ^_^   *macam cacat -_-

Dah laa, sampai sini je dulu. Nak keluar beli barang for masuk hostel dah nih. Last minutes shopping lah katekan -_- Bye  bye ! 


0 comment[s] | back to top